Ocean Club 1006 Biloxi


Beautiful 2 Bedroom / 2 Bathroom Condo with Gulf Views OC-1006
Bedrooms

2

Baths

2

Sleeps

6

Spacious Kitchen features granite countertops; Fully Equipped with state-of-the-art Stainless Steel GE Profile appliances; Fresh Paint Throughout; Bedrooms have New High Quality Mattresses for your comfort; Lush Resort Landscaping; Free Wireless High-Speed Internet; Washer/Dryer, Flat-panel televisions, Cable TV, DVD players and VCRs. Oversized Soaking Tub with glass shower enclosure in Master Bath. Sparkling outdoor swimming pool with pool house and pavilion on Pool Terrace.

Amenities

Unit Rating
  • 3 Stars
  • Unit Rating - 3 Stars
Kitchen
  • Full Kitchen
  • Refrigerator
  • Coffee Maker
  • Microwave
  • Toaster
  • Cookware
Living
  • Central Air
  • Ceiling Fans
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • Ironing Board
  • High Speed Internet
Business
  • Nearby ATM
  • Nearby Post Office
  • Nearby Internet Cafe
  • Nearby FedEx
  • Nearby Bank
Convenience
  • Area FitnessCenter
  • Nearby Medical Services
  • Nearby Grocery
  • Outlet Shopping
  • Movie Theatres
  • Golf Course
Outdoor
  • Balcony
  • Shared Pool
  • Beach
Geographic
  • On Beach
  • Close to Town
Entertainment
  • Cable TV
  • DVD Player
Complex
  • Complex - Ocean Club
DiningSeats
  • DiningSeats - 4
DisplayRate
  • DisplayRate - Unit Rating: 3 Stars
LocationField
  • LocationField - Biloxi Beach Resort Rentals
Type
  • Type - Condo
Show All
Season Period Min.Stay Nightly Weekly
Special Event 1 3/31/2020 - 4/5/2020 3 $245
Medium Season 4/6/2020 - 5/21/2020 3 $204 $1428
High Season 5/22/2020 - 5/28/2020 3 $221 $1547
Peak Season 5/29/2020 - 6/18/2020 3 $262 $1834
Peak Season 6/21/2020 - 6/24/2020 3 $262
Holiday 1 6/25/2020 - 7/4/2020 3 $348 $2121
Peak Season 7/5/2020 - 7/25/2020 3 $262 $1834
High Season 7/26/2020 - 8/8/2020 3 $221 $1547
Medium Season 8/9/2020 - 10/3/2020 3 $204 $1428
Special Event 3 10/4/2020 - 10/10/2020 7 $2121
Medium Season 10/11/2020 - 10/31/2020 3 $204 $1428
Low Season 11/1/2020 - 1/31/2021 3 $186 $1302

Reviews

First impression: “Wow!”
Easy to find, great location on the gulf between all the other Ms. Beach towns. As “morning people” we enjoyed the East side view. Got in late on first day and Security guard met us and helped us get orientated. Condo was clean, comfortable and tastefully decorated. Only disappointment was the worn carpeting in the hallway. We met actual Ocean Club homeowners who were friendly. The pool/BBQ area was impressive! Would recommend Ocean Club to anybody!
Guest
Oct 2019

Manager Response: Thank you for the feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Great Place
Condo was everything I hoped it would be. Ocean Club is a great place to stay!!!
Robert B.
Aug 2016

Manager Response: Thank you for your feedback. We are delighted that you had a wonderful stay and look forward to seeing you again.

We had a wonderful stay
The only thing that I didn't like was the check in And out procedure. When we checked in we were handed keys and given directions to 1006 ocean club. No one explained parking or how to enter building or how to get the gate or doors open. Then no one was there when we checked out or 8:30. There was a note on the locked door that said return at nine. Other than that it was wonderful. Loved the room and the view and the location.
Michele H.
Jun 2013
Exactly as pictured!
Our room was clean. spacious, & very comfy. Would definitely stay again. A cpl light bulbs out, but only in closet. Not the cheapest, but worth the $. Signin was a bit confusing (we arrived about 1:30). Told us the person was at lunch and would return in 20 minutes, so we waited. Only to be told 20 minutes later that she could not sign us in until 3 (company policy). That would have been nice to know upon arrival. But again, the room was excellent.
Christopher P.
Jun 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the unit to be clean, spacious and comfy. Thank you as well for informing us about your check-in experience, we apologize if it was confusing and will look into what happened. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Week in Biloxi
My girlfriend and I loved our week in Biloxi. We felt like locals and didn't want to come home. Everything in the condo was very nice and clean. My only complaint is that our wifi wasn't working. We reported it the second day of our stay, but it was never fixed.
Guest
Apr 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad that you had a great stay, finding the condo to be nice and clean. Thank you as well for your candor in regard to the Wifi; we apologize our staff was unable to get to you for this issue, but will make sure to look into where the communication may have failed. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Ocean Club Wonderful Condo
Very professional, very easy. Condo was better than expected - wonderful. The pictures were very accurate, the location was excellent - really just loved it. Just far enough away from downtown, but close to everything. Want to go back to Biloxi just to stay at this charming condo!
Susan K.
Mar 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad that you had a great stay, finding the staff to be professional, the condo comfortable, and the location ideally located close to everything. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Nice...needs a new king mattress
My only negative is that the bed in the master suite is BRUTAL. Please consider purchasing a new mattress. Enjoyed sitting on the balcony in the evening and at night!!!! Good location and great restaurants
Sandra B.
Sep 2016

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the unit to be beautiful and to be ideally located to all the great attractions and restaurants that the MS Gulf Coast has to offer. Thank you as well for your feedback regarding the master bedroom mattress which we will make sure to get to the owner so they can look into resolving any issues there may be. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Within In Heaven's Grasp!
This condo is BEAUTIFUL. We failed to take photos - RATS! The furniture was extremely comfortable. The decorations matched perfectly. Everything was top-of-the-line. The building has a Security Guard, who was very nice. The pool area had all amenities to spend the entire day there without having to go back to the condo. And the view from the 10th floor was breathtaking. We were able to watch a thunderstorm come across the Gulf - gorgeous! Bonnie was great to work with. We will, definitely, rent this condo ago again and a again! Our oldest child lives in Gulfport with her husband and our granddaughter. She is expecting twins in November 2016. Gramma and Grampa will have 2 more reasons to visit .... OFTEN. * Only negative ... DON'T jump in the shower too quickly. The hot water takes time to make it to the 10th Floor. Unfortunately, I learned this the hard and FRIGID way! BRRRR!
Natalie M.
Sep 2016

Manager Response: Thank you for your feedback. We are thrilled that you had such a wonderful time, finding the condo to be beautiful, the staff friendly, the amenities perfect for a family vacation, and the views to be breathtaking. No problem that you didn't get pictures, you can always get them during your next visit. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Biloxi 6 weeks 2017
The property was very nice and a great location. We had a few minor maintenance issues and they were quickly resolved by the staff. Furnishings were in very good condition except the mattress in the master bedroom definitely needs replacing. I read this in past reviews and will remember this for the future. Also time to replace the pots & pans. We stayed for 6 weeks and I would highly recommend the owners leave some cleaning products.
Pam G.
Feb 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the unit to be nice, the location ideally located, and the staff to be quick and helpful. Thank you as well for your comments in regard to the mattress, we will make sure to inform the owner so they can decide on what they would like to do. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

A Very Nice and Clean Condo
Clean, all appliances were clean and up to date. as well as all the dishes were clean and I didn't have to go and buy anything but food. the beds were very comfy and the furniture was as well.
Elbert D.
Jul 2013

Write a Review

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Click to View Map