Legacy I 808 Gulfport


Beautiful 3 Bedroom / 3 Bathroom Corner Unit Overlooking the Gulf LT1-808
Bedrooms

3

Baths

3

Sleeps

8

This 3 bedroom 3 bath condo offers breathe taking views of the Gulf of Mexico from the 8th floor. Legacy Condominiums is in a Prime Location, just Minutes from Casino's, Shopping and all of Your Family Entertainment Needs. Legacy offers a True Luxurious Escape. Each Condo is individually Decorated and offers a Breathtaking View of the Gulf of Mexico from Private Over-Sized Balconies with Entrances from the Living and Master Room Appliances, Granite Countertops, Breakfast Bar and Wet Bar; Master Suites that offer Garden Bathtubs, Stand Alone Showers, Internet, Washer/Dryer. Amenities include: 2 Outdoor Pools, Indoor Heated Pool, Sauna, Jacuzzi, Slow Moving Whirlpool, Fully Equipped Fitness Center, and Putting Green. Book this Exclusive Vacation Today!

Amenities

Entertainment
  • Television
  • Cable TV
  • CD Player
  • DVD Player
General
  • Air Conditioning
  • Clothes Dryer
  • Elevator
  • Fitness Room / Equipment
  • Heating
  • Internet
  • Iron & Board
  • Linens Provided
  • Living Room
  • Parking
  • Towels Provided
  • Washing Machine
  • Wifi
Kitchen
  • Coffee Maker
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • Kitchen
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Stove
  • Toaster
  • Dining Table
  • Full Kitchen
  • Refrigerator
  • Coffee Maker
  • Ice Maker
  • Microwave
  • Toaster
  • Cookware
Location Type
  • Beach View
Pool Spa
  • Communal Pool
  • Hot Tub
  • Indoor Pool
  • Sauna
Suitability
  • Children welcome
  • Non smoking only
  • Pets not allowed
Safety
  • Deadbolt lock on entryway
  • Smoke detectors
  • Fire extinguisher
Health And Safety
  • Enhanced cleaning practices
  • Clean with disinfectant
  • No-contact check-in and check-out
  • High touch surfaces cleaned with disinfectant
  • Towels and bedding washed in water that's at least 60sC/140sF
Unit Rating
  • 4 Stars
  • Unit Rating - 4 Stars
Living
  • Central Air
  • Ceiling Fans
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • Ironing Board
  • Jacuzzi Tub
  • High Speed Internet
Business
  • Nearby ATM
  • Nearby Post Office
  • Nearby Internet Cafe
  • Nearby FedEx
  • Nearby Bank
Convenience
  • Area FitnessCenter
  • Nearby Medical Services
  • Nearby Grocery
  • Outlet Shopping
  • Movie Theatres
  • Golf Course
Outdoor
  • Balcony
  • BBQ Grill
  • Hot Tub
  • Shared Pool
  • Beach
Geographic
  • Near Beach
  • Close to Town
  • Beach View
Complex
  • Complex - Legacy Towers
DiningSeats
  • DiningSeats - 6
DisplayRate
  • DisplayRate - Unit Rating: 4 Stars
LocationField
  • LocationField - Biloxi Beach Resort Rentals
Type
  • Type - Condo
Show All

Season Period Min.Stay Nightly Weekly Monthly
Special Event 3 10/2/2022 - 10/9/2022 4 $529 $3699
Medium Season 10/10/2022 - 10/31/2022 2 $154 $1066
Low Season 11/1/2022 - 1/31/2023 2 $154 $1066 $4555
Medium Season 2/1/2023 - 3/3/2023 2 $310
Rates Manager 2/1/2023 - 9/30/2023 2 $310 $2287 $9750
High Season 3/3/2023 - 4/6/2023 2 $329 $2291 $10357
Medium Season 4/7/2023 - 5/19/2023 2 $310 $2287 $9750
High Season 5/19/2023 - 5/25/2023 2 $337 $2481
Peak Season 5/26/2023 - 6/23/2023 2 $399 $2946
Peak Season 6/24/2023 - 6/30/2023 2 $399 $3142
Holiday 1 7/1/2023 - 7/8/2023 2 $439 $3268
Peak Season 7/9/2023 - 7/31/2023 2 $399 $2946
High Season 8/1/2023 - 8/6/2023 2 $337
Medium Season 8/7/2023 - 10/2/2023 2 $310 $2287 $9935

Reviews

Great vacation get away
Perfect condo for our family vacation. Each room has its own bath, spacious living area, close to the beach, shopping and dining.
Vickie H.
Jan 2022

Manager Response: Thank you for taking the time to leave us a review. We do strive to exceed our guest's expectations. We are so glad you enjoyed your time with us and we hope to see you again soon! Have a wonderful day.

Fabulous
I have been renting from you for a few years now always satisfied and will definitely return.
Ramona S.
Nov 2021

Manager Response: Thank you for taking the time to leave us a review. We do strive to exceed our guest's expectations. We are so glad you enjoyed your time with us and we hope to see you again soon! Have a wonderful day.

Cursing The Coast 2021
Relaxing weekend
Ron B.
Oct 2021

Manager Response: Thank you for taking the time to leave us a review. We do strive to exceed our guest's expectations. We are so glad you enjoyed your time with us and we hope to see you again soon! Have a wonderful day.

Wonderful vacation stay
My family and I spent 3 great days in this beautiful condo with a fantastic view. We had no issues and everything was great!
Guest
Jun 2021
Two day stay
Very nice and staff was real nice only problem I had was the 10 AM check out cause if you stayed out late it was bad to get up so early to check out had to extend mine to 12 noon at a cost of 46.00 didn’t like that but it was nice
Ronald P.
Feb 2021
A majestic experience
The experience was extraordinary. The view cleanliness and space was perfect.
Guest
Dec 2020
SUPERB!
We enjoyed our entire stay!! The condo was super nice and clean and everyone was so helpful!! We will definitely recommend and return!!!!
Shaneka H.
Jul 2020

Manager Response: Thank you so much for your feedback! We are so glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to see you again on another visit soon.

Our winter getaway
Wonderful. We love coming here. I have to say that the housekeeping is very lax. They hadn’t swept under the bed, it was awful. And Something very thick and sticky was in 2 of the nightstand drawers. The internet is not very good, every year. We all love coming here and have gotten others to come and stay. Love the view and the location. Very nice property.
Pamela S.
Mar 2020

Manager Response: We appreciate all of your feedback! We will be sure to address the housekeeping issues you had, and are glad you let us know. We hope to see you at one of our properties again soon!

New Years Getaway
Great condo, excellent location. VERY CLEAN AND BEAUTIFUL. WILL BE BACK!
Guest
Jan 2020

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay with us and look forward to seeing you again.

Perfect Spot to Gather
Our family rented two 3 bedroom condos to accommodate 8 adults and 7 kids. The grandparents had all the grandchildren so the adult parents could have some space. We cooked and gathered in our condo, which worked out best. Lots to do for kids in the area even in December. The indoor pool was a plus as the kids had fun swimming. Nice place to gather with your family.
Susan H.
Jan 2020

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay with us and look forward to seeing you again.

Cruisin the coast 2019
FANTASTIC, we thoroughly enjoyed our stay, the only issue we had was we had 3 couples staying in condo and trying to get a 3rd parking pass not easy we called the 1-800 number and every one we asked didn't know anything about where to purchase, guard shack or on the phone so we had to park the 3rd couples vehicle at another location because we no one could direct us in the right direction to pay for an extra parking pass. but other that than the 7 day stay was fantastic and we will stay at the Legacy towers again next year.
Thanks
Shannon S.
Oct 2019

Manager Response: Thank you for your feedback. We are sorry there were issues with parking, unfortunately with an event the size of Cruisin' the Coast, parking tends to be a problem wherever you go. We do try to accommodate as many as possible with additional overflow options, but understand how it can be frustrating. Again, thank you for your feedback and we look forward to seeing you next time.

Annual Company Trip
We rented 5 condos for our annual company trip. The condo was in a great location. Would definitely recommend.
Tech S.
Sep 2019

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

BIG JACKSON
IT WAS REALLY NICE AND CLEAN EVERYTHING WAS PERFECT THANKS.EVERYTHING IS 5 THUMBS UP THANKS.
Linda J.
May 2019

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Thanksgiving Trip
The condo that we stayed in was great and met our needs. We will definitely stay again.
Nakkia B.
Dec 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Girlfriends reunited
Loved the condo,everyone wanted the master bedroom but we were all comfortable in the bedrooms.
Norma R.
Dec 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

bastrop,la annual sisters trip
relaxing
Donnice R.
Jul 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay and look forward to seeing you again.

Legacy Tower I 808
My family and I truly enjoyed our vacation and this property was a big part of it. The unit was beautiful and in a great location.
Guest
Jul 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are thrilled that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Great, well-furnished place
Wonderfully furnished condo in fantastic condition. Plenty of plates and utensils in the kitchen. The unit is on the end of the building so lots of light and windows, too. The view from the balcony in the photos is accurate and just crops off the right side view which faces Tower II. Of note that you can't tell from the map/apps is that the section of Beach Blvd. in front of the tower is easily crossed, so you really are only a few feet from the beach. Beach area is extremely clean and gets groomed often. Beach chairs/umbrella rentals right out front, and jet skis, etc. just a short walk away. There are no other large condo developments nearby, so the beach was very quiet (especially during the week), which may or may not be for you.

I specifically chose this unit over others because with a bunch of teens we were going to watch movies at night, and this was the only one I found that had a Blu-ray player and surround sound setup in the living room.
Jeff A.
Jul 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the unit to be in great condition, the balcony to provide spectacular views and the location close to the beach. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Gorgeous condo. Perfect for relaxing after a long day of training
I came to Biloxi for a month-long training. The condo I staying in was absolutely immaculate. Very comfortable and well furnished. Highly recommended. I would also recommend having more person in the office and extended hours.
Sandra B.
May 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the unit to be immaculate. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Girls Relaxation Trip
This trip was just for us to relax, there was 5 of us and we are in childcare, so it was over due. And we did just that!
John S.
Apr 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Great place to stay.
A very nice view of the gulf. Good location, and the staff was very helpful.All though we found that a number of light bulbs were burned out and the globe on the light in the bed room with two beds was broken.the shower in the master bed room had hairs stuck to the wall. Overall the stay was great. Just needs a little more maintenance, and a little better cleaning is needed.
Darrell K.
Mar 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a nice stay, finding the location to be perfectly located along the beautiful MS coast, and the staff to be helpful. Thank you as well for the comments in regard to some housekeeping issues you encountered. Your feedback will help us to improve this area. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Thanksgiving 2017
We had a great time at this condo. It was nicely furnished and we had enough room for our extended family of 13 to visit. Fabulous ocean views from the balcony!
Guest
Nov 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the condo to be nicely furnished, and the views to be beautiful. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Ladies getaway
Great place to rent will come back again good experiences
Guest
Oct 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are delighted that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Great place
First time in Biloxi. This was a great place, beautiful view. Will definitely be back again. Check them out!!
DENISE C.
Feb 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad that you had great first time visit in Biloxi and that we could help with that experience. We look forward to seeing you again soon.

Wonderful Legacy
Everything about this condo is excellent! The only problem was we didn't get any parking passes for our guest but didnt know they can park on the third floor where their was no numbered spaces. Of course if you have seven adults staying their is going to be more than two cars!! But overall besides the parking, everything about the property was excellent!! I recommend to anyone!
Marcus J.
Feb 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the unit to be in excellent condition. Thank you as well for your views on the parking; unfortunately we are bound by what the HOA of the building dictates for parking and as so are unable to provide more parking then already allowed. We do apologize for any inconvenience, but are glad to see that you had a great time and look forward to seeing you again.

Black beach was epic
The condo was new to use but we knew it was going to be greats, nice , and clean. We have stayed at the legacy tower1 4 times now. 808 was nice just wish I had a better view. But I'll see it again next year. Hopefully we will try out the penthouse ??
Guest
Apr 2016

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had another good stay with us and look forward to seeing you again next year.

Wells Mini Vacation
My overall stay was great, as it usually is at the Legacy Towers. However, the A/C in bedrooms 2 & 3 was not cooling well at all. Also, the TV in the bedroom with the (2)Queen Beds would not come on. We had to replace the batteries in the remotes for the main TV. Honestly, we were comfortable and enjoyed our stay. I did fell bad that my guests were a little inconvenienced.
Troy W.
Aug 2015

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a good stay, finding the unit to be comfortable and the location ideal. We are sorry about the TV's, we wish you would have notified our maintenance of this issue and they could have looked into it, however we will make sure to get this fixed immediately. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

A Great Location
The condo was beautiful. So much more beautiful than the online pictures. The views from the balcony were beautiful. Location is close to stores for your everyday items. The on site staff was great. I called about the WiFi and someone showed up in less than 15 min. We will come back.
Guest
Jul 2015

Manager Response: Thank you for your feedback Ms. Ross. We are pleased that you had such a great stay, finding the condo to be beautiful, ideally located to stores and restaurants and the staff to be helpful. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again soon.

A great place to relax
The condo was great, but it could use a little more hall way walls and the bathroom walls was not too clean. But overall it was great...I would highly recommend it to other travelers
Debra M.
Aug 2014

Manager Response: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Great Getaway
We had a wonderful time. The condo was clean, well decorated, and relaxing. Everyone from the resort were friendly and helpful. Hated to leave the balcony, but kids had to swim. :-)
Debra J.
Aug 2014

Manager Response: Dear Mrs. Jenkins: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Thompson Trip
We had a great time. The condo was awesome! Very clean and convienient! The only complaint I have is the parking situation and the security guards are idots! Other than that THis is a great place to stay.
Ammie T.
Aug 2014

Manager Response: Dear Mrs. Thompson: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your stay on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Excellent Stay
A group of 10 girls went down to Gulf Shores for a bachelorette party. The condo wasw absolutely perfect! Super big and clean. We couldn't get the sound on the TV while playing a DVD to work. The only criticisim that I have, we were only given 3 garbage bags for our 2 night stay. Any group of 10 will easily fill more than a garbage bag per day if you are cooking and eating in the condo. We had to purchase more bags downstairs.
Laura R.
Jul 2014
Beach Condo luxury
Great location. good security. Very spacious rooms.Up to date furniture. Very Very good over all stay.
Stephanie F.
Jun 2014

Manager Response: Dear Mrs. Fisher: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Very nice.
The unit was in very fine condition, but we did not catch the fish we wanted while fishing various spots.
Tom X.
May 2014

Manager Response: Dear Mr. Xerri: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

stay
Really enjoyed my stay felt like I was right at home will be coming back soon
Keisha G.
Apr 2014

Manager Response: Dear Mrs. Brown: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Would definitely do it again!
The only thing not as expected was the four lane highway between the condo and the beach. It wasn't difficult to cross the road so it wasn't a real problem. We took our entire family and had a wonderful time.
Guest
Mar 2014

Manager Response: Dear Mr. Luer: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

legacy vacation
The unit was great and comfortable. Fit our needs well. But we had to have the comforter cleaned and stitched. The carpet really needed a good cleaning. The throw rugs we washed because they looked dirty. Not much in the way of cooking pans (we went and bought some) and at times parking was an issue.
I would stay there again for sure. Great location. All the staff were very helpful in anything we needed.
Pamela S.
Mar 2014

Manager Response: Dear Mrs. Sams: We would like to thank you for your feedback! We are in the process of our annual unit evaluations and these things are being addressed. We are pleased you enjoyed your stay otherwise and hope to see you again in the future!

Great family reunion location.
Had a wonderful time and everything was great. The staff was great and very efficient. This is the second time we have stayed here and we will be back.
Carol M.
Jan 2014

Manager Response: Dear Mrs. Myers: We are pleased you enjoyed your experience here on the MS Gulf Coast and want to thank you for your feedback! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Awesome!
Our vacation was Awesome! Just too short. Thinking we'll have to make this a yearly vacation spot. Thanks for everything.
Hattie K.
Sep 2013

Manager Response: Dear Guest: Your opinion counts. Thank you for your feedback. We work hard to make your stay unforgettable. Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Wonderful Trip
We stay at this property twice a year. Compared to other beach communities, you cannot beat the value. And, we didn't have to drive half a day to get there.
Cynthia S.
Aug 2013

Manager Response: Dear Guest: Thank you for your comments. Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Perfect weekend!
The condo was clean, well located, quiet, and the staff was friendly and helpful! We will definitely be going back!
Guest
Jul 2013

Write a Review

Your email address will not be published.



Click to View Map