Legacy I 1303 Penthouse Gulfport


Beautiful 3 Bedroom / 2 Bathroom Penthouse Overlooking the Gulf LT1-1303
Bedrooms

3

Baths

2

Sleeps

8

This 3 bedroom 2 bath condo offers breath taking views of the Gulf of Mexico from the 13th floor. This unit has a full size sofa sleeper allowing it to sleep up to 8 guests. Private Over-Sized Balcony with Entrances from the Living and Master Room. Unit has Granite Counter tops, Breakfast Bar and Wet Bar; a Master Suite that offers a Garden Bathtub, Stand Alone Shower, Cable, Internet, and Washer/Dryer. Unit also comes with Assigned Parking Space #189 in the covered garage.
Amenities include: 2 Outdoor Pools, Indoor Heated Pool, Sauna, Jacuzzi, Slow Moving Whirlpool, Fully Equipped Fitness Center and Putting Green, Book this Exclusive Vacation Today!

Amenities

Entertainment
  • Satellite / Cable
  • Cable TV
  • CD Player
  • DVD Player
General
  • Air Conditioning
  • Clothes Dryer
  • Elevator
  • Fitness Room / Equipment
  • Heating
  • Internet
  • Iron & Board
  • Linens Provided
  • Living Room
  • Parking
  • Towels Provided
  • Washing Machine
  • Wifi
Kitchen
  • Coffee Maker
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • Kitchen
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Stove
  • Toaster
  • Dining Table
  • Full Kitchen
  • Refrigerator
  • Coffee Maker
  • Ice Maker
  • Microwave
  • Toaster
  • Cookware
Location Type
  • Beach View
Outside
  • Balcony
Pool Spa
  • Communal Pool
  • Hot Tub
  • Indoor Pool
  • Sauna
Suitability
  • Children welcome
  • Non smoking only
  • Pets not allowed
Safety
  • Deadbolt lock on entryway
  • Smoke detectors
  • Fire extinguisher
Health And Safety
  • Enhanced cleaning practices
  • Clean with disinfectant
  • No-contact check-in and check-out
  • High touch surfaces cleaned with disinfectant
  • Towels and bedding washed in water that's at least 60sC/140sF
Unit Rating
  • 4 Stars
  • Unit Rating - 4 Stars
Living
  • Central Air
  • Ceiling Fans
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • Ironing Board
  • Jacuzzi Tub
  • High Speed Internet
Business
  • Nearby ATM
  • Nearby Post Office
  • Nearby Internet Cafe
  • Nearby FedEx
  • Nearby Bank
Convenience
  • Area FitnessCenter
  • Nearby Medical Services
  • Nearby Grocery
  • Outlet Shopping
  • Movie Theatres
  • Golf Course
Outdoor
  • Balcony
  • BBQ Grill
  • Hot Tub
  • Shared Pool
  • Beach
Geographic
  • Near Beach
  • Close to Town
  • Beach View
Complex
  • Complex - Legacy Towers
DiningSeats
  • DiningSeats - 6
DisplayRate
  • DisplayRate - Unit Rating: 4 Stars
LocationField
  • LocationField - Biloxi Beach Resort Rentals
Type
  • Type - Condo
Show All

Season Period Min.Stay Nightly Weekly Monthly
Special Event 3 10/2/2022 - 10/9/2022 4 $461 $3225
Medium Season 10/10/2022 - 10/31/2022 2 $154 $1066
Low Season 11/1/2022 - 1/31/2023 2 $154 $1066 $4555
Medium Season 2/1/2023 - 3/3/2023 2 $271
Rates Manager 2/1/2023 - 9/30/2023 2 $271 $1994 $8502
High Season 3/3/2023 - 4/6/2023 2 $294 $2139 $9212
Medium Season 4/7/2023 - 5/19/2023 2 $271 $1994 $8502
High Season 5/19/2023 - 5/25/2023 2 $294 $2167
Peak Season 5/26/2023 - 6/23/2023 2 $349 $2572
Peak Season 6/24/2023 - 6/30/2023 2 $349 $2742
Holiday 1 7/1/2023 - 7/8/2023 2 $384 $2924
Peak Season 7/9/2023 - 7/31/2023 2 $349 $2572
High Season 8/1/2023 - 8/6/2023 2 $294
Medium Season 8/7/2023 - 10/2/2023 2 $271 $1994 $8502

Reviews

Fun Family Time!
We rented this unit plus another 3-2 condo to accommodate a 14 guest family group. We originally had 2 units one door down from each other but had to make a change when one was removed from the rental pool. This is understandable, but we not initially notified and it took some research on my part to find someone who could help us resolve this. Once we got a second unit (on another floor) things were fine. During our stay, both units were exactly what we were looking for - clean, comfortable and well equipped. Fun Family Time!
Guest
Aug 2021

Manager Response: Thank you for taking the time to leave us a review. We do strive to exceed our guest's expectations. We are so glad you enjoyed your time with us and we hope to see you again soon! Have a wonderful day.

First Family Vacation
We had a great time bonding as a newly blended family of 7. There was tons of space to spread out, but we never went farther than across the street from the condo. We watched dolphins swim from our balcony and enjoyed all 3 pools available to us. All kids, ages 16-7 we amused.
Beth C.
Jul 2021

Manager Response: Thank you for for taking the time to leave us a review. We are so glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!

Could be really nice!
The condo was as described: Updated, big, great amenities, and across the street from the beach. We had 4 staying in the 6 max condo, so there was plenty of room. The condominium staff was awesome - they were very visible which was nice for security. The patio furniture needs to be replaced. The reasons we will not return are: 1. The internet stopped working multiple times. If we unplugged it and waited a while it would ok. I had work on my computer so it was a pain. 2. The mattresses should be replaced.
Kelly S.
Jun 2021

Manager Response: Thank you for your feedback. We are sorry that you experienced issues with the balcony furniture and the internet. I know you reported the furniture issue during your stay. Thank you for letting us know, and we will work with the owner on getting the patio furniture updated. Sometimes we don't know about issues until guests report things to us. With the internet issue, please make sure to report that to our maintenance team. We would have definitely been out to see if there was anything that could be done. We have also experienced bad weather in our area lately. Sometimes there are outages or slower moments with the internet company themselves, and there is nothing we could do until the internet company fixed the issue. Thank you for all of your feedback. We are so glad you stayed with us, and we hope to see you again soon!

nice condo but no movie channels and only one working dvd player
Really enjoyed the condo but for rainy evenings or a night in would have been nice for my daughter and her friend to be able to watch a dvd in her room. only working dvd player was in main room and no movie channels
Angela B.
Jun 2021
Beautiful place
Nicely decorated and well stocked. Beautiful view from the balcony.
Guest
Jul 2020

Manager Response: Thank you for your feedback! We hope to see you on another stay again soon!

Pleasant stay at this Unit 1303
Upon arrival the electronic keypad on the door wouldn’t work. The property quickly issued a physical key to use. The unit was clean and comfortable with enough seating to accommodate our two families (7 people). The balcony view was nice and unobstructed. The beds were all comfortable. It was nicely furnished as well. No complaints.
Robert R.
Jun 2020

Manager Response: Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us, and hope to see you again on your next visit!

Pleasant Stay
Our family enjoyed staying there, place was cleaned and well maintained. We also enjoyed the view. No regrets at all!!
Leonel P.
May 2020

Manager Response: Thank you for your feedback! We are so glad you enjoyed your stay with us, and we hope to see you again soon!

Beautiful condo but poorly equiped
The condo was beautiful with a breathtaking view. The biggest problem we encountered was no blow dryer, no extra blankets or towels, several living room lights didn't work and it took 3 days to get them fixed. The other issue was 1 package of laundry soap for 1 load, 2 dishwasher pods and no liquid kitchen soap. I had to go purchase these items. For 3 adults and the cost of the rental, I expected it to be better equipped.
Robin O.
Jan 2020

Manager Response: Thank for your feedback. We glad you enjoyed your stay. We are sorry if you felt inconvenienced having to purchase these additional items, but we do only provide a "starter pack" of the dishwasher detergent and laundry soap. Anything additional will have to be purchased, as stated in our polices and procedures. As far as towels, we do only provide a certain number per guest, but each of our units has a washer and dryer for your use. Again, thank you for your feedback and we hope to see you again soon.

Very nice resort building!
Secure building with a lot of easy to access amenities. Clean and stylish. Plenty of space.
Guest
Dec 2019

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay with us and look forward to seeing you again.

Graduation
Everything was nice. The penthouse was clean. No complaints.
Christopher F.
May 2019

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Spring Break getaway
We had a great vacation at Legacy Tower 1 in 1303. Nicely decorated and stocked. Great view of the beach and ocean, just across the street from the beach. Workout facilities and pool were clean and nice. Good location, close to shopping and restaurants. The staff was accomodating and helpful. Only challenge was that we couldn't turn on the jacuzzi, where is the power switch. You'll enjoy!
matthew b.
Apr 2019

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

great time stay va ka
we live on the ms gulf coast but not on the beach. we love to go down and stay in a condo and enjoy that part of the ms gulf coast without the problems of ownership
Billie R.
Mar 2019

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a wonderful stay with us on the beautiful MS Gulf Coast and hope to see you again soon.

Mini vacation
I loved it the view was beautiful the rooms were nice
Melissa J.
Nov 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Beach trip rerouted
We were originally suppose to of went to Panama City Neach for a long weekend. Hurricane Michael rerouted us to Gulfport, Ms. We had a great stay in P1303. The ocean was calm, food was great, room very clean. Will be going back.
Guest
Oct 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay with us during your rerouted trip from Florida and hope to see you again soon.

Great View!
The space was great and had plenty of room for 5 of us. Everything was neat and clean.
Guest
Sep 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a nice stay and look forward to seeing you again.

Great place to stay
Enjoyed the time overlooking the Gulf in 1303
Guest
Jul 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a nice stay and look forward to seeing you again.

Lovely codo
5 stars- what more can I say? We would rent this one again!
Brian K.
Apr 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are delighted that you had a great stay with us, finding the staff to be friendly and helpful, the unit clean and comfortable, and the location ideally located along the beautiful Gulf Coast, near the many great sights and restaurants. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again soon.

Work-stay
I had a heavy workload while at Biloxi. I VERY MUCH appreciated the simple amenities to eliminate extra time spend from having to acquire them: dishes, cooking pots and pans, utensils, washer and dryer. Dishwasher, coffee, blender. You truly supplied everything. All I needed to bring was food. Saved me a lot of time and money. If I had one small complaint, it would be parking. I was assigned an obscure parking spot levels and steps high and away in the garage...when daily I’d walk through an almost entirely empty lower level. That was a bit of a pain when I was pressed for time and making several runs. I ended up parking in empty convenient spots when I had too. Other than that, my stay was flawless.
Guest
Nov 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the amenities such as the dishes to be convenient, the staff to be friendly and the location ideal. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

great experience
WE WENT THERE FOR 4 DAYS AND IT WAS A GREAT EXPERIENCE. THE ROOMS WERE BEAUTIFUL AND THE STAFF WAS FRIENDLY AND HELPFUL. THIS WILL BE A GREAT VACATION FOR EVERYONE.
Bunnie T.
Aug 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Legacy Towers Penthouse Review
The one inconvenience is that the property only has 2 keys! It was hard with different activities and groups.
Guest
Aug 2016

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a good stay and look forward to seeing you again.

Baseball trip
Fun trip with our baseball team for the All Stars World Series. Parking was a pain once everyone got there for the busy holiday weekend but other than that no issues with property. Very nice condo.
Guest
Jul 2016

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay and look forward to seeing you again.

Weekend dancing competion - Perfect
There were 7 of us,for 2 nights. This unit was perfect. It was spotless when we arrived and it is an easy drive to anywhere you would want to go! We loved it, and will use it again!!
Guest
Apr 2016

Manager Response: Thank you for your feedback. We are thrilled that you had a wonderful stay and look forward to seeing you again.

Awesome Family Time!
My family and I were very please with our stay, the penthouse and grounds were beautiful! The condo is located near,so many wonderful places! We can't wait to come back! again!
Guest
Jul 2015

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again soon.

Beach Vacation
In spite of staying out of the Gulf water due to the bacteria, we had a wonderful time enjoying the lovely swimming pool and beach view!
Suzette H.
Jun 2015

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had wonderful time, finding the amenities of the pools enjoyable. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Gorgeous Condo, Gorgeous View
Our stay was lovely, and the condo was beautiful--plenty of space for our party of 8 to not feel on top of one another. We had no trouble with check in or checkout, and only a few minor issues. Only suggestion would be to issue one additional key/card to larger parties. I would definitely return!
Jen L.
Jun 2015

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you enjoyed your stay, finding condo to be beautiful and have ample space for a large group. Thank you for your suggestion about the key cards, we will look into our this issue. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Great place for
Had a great winter at the Legacy. Enjoyed our stay very much. Staff was great and helpful in every respect.
Guest
Mar 2015

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had such a great stay over the winter and found the staff to be helpful. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again soon.

Family trip to the Gulf
My wife and our three teenagers made the most of our time at the beach. We did the Ship Island trip, ate local food, walked the beach, and swam in the pool.
Guest
Aug 2014

Manager Response: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed you stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Perfect Weekend Getaway!
My sisters and I always plan a weekend getaway vacation. We were very pleased by the condo. It was decorated very nice. The beds were very comfortable. The balcony view was spectacular!
Amy W.
Jun 2014

Manager Response: Dear Mrs. White: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Month Stay
Enjoyed the condo. Exceptional view. Easy access the base. Short drive to D'Iberville for shopping.
Guest
May 2014

Manager Response: Dear Mrs. West: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

The Rowry Family Get Away
we loved every minute of our stay after losing my husband in February it was an much needed get away.
Brenda R.
May 2014

Manager Response: Dear Mrs. Rowry: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Wonderful Get Away Location
We have stayed in Panama City Beach Condos and this was will over the top compared to our previous experience. Absolutely a wonderful get away location.
Guest
May 2014

Manager Response: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast!

Summer 2013 Fun
The location and property were fantastic. The pull-out sofa was NOT in good shape. It was in POOR condition. However, all else was In good shape.
Yolanda L.
Jul 2013
quick trip
very beautiful grounds easy access to walmart, malls and dining.furniture and bedding was not the best, front desk was very pleasant
Guest
Jul 2013
Excellent Stay
I was stationed in Gulfport for over 3 years and stayed at your property for approx 6-9 months at different times. Wonderful people and wonderful property. Very helpful and on top of things. will def recommend to friends and family.
Emily H.
Jun 2013

Write a Review

Your email address will not be published.



Click to View Map