Legacy I 704 Gulfport


Beautiful 3 Bedroom / 2 Bathroom Condo Overlooking the Gulf LT1-704
Bedrooms

3

Baths

2

Sleeps

8

This 3 bedroom 2 bath condo offers breathe taking views of the Gulf of Mexico from the 7th floor. This unit has a full size sofa sleeper allowing it to sleep up to 8 guests. Legacy Condominiums is in a Prime Location, just Minutes from Casino's, Shopping and all of Your Family Entertainment Needs. Legacy offers a True Luxurious Escape. Each Condo is individually Decorated and offers a Breathtaking View of the Gulf of Mexico from Private Over-Sized Balconies with Entrances from the Living and Master Room Appliances, Granite Countertops, Breakfast Bar and Wet Bar; Master Suites that offer Garden Bathtubs, Stand Alone Showers, Cable, Internet, Washer/Dryer. Amenities include: 2 Outdoor Pools, Indoor Heated Pool, Sauna, Jacuzzi, Slow Moving Whirlpool, Fully Equipped Fitness Center, and Putting Green. Book this Exclusive Vacation Today!

Amenities

Amenity
  • Sleep sofa /futon
Entertainment
  • Satellite / Cable
  • Smart TV
  • Cable TV
  • CD Player
  • DVD Player
General
  • Air Conditioning
  • Clothes Dryer
  • Elevator
  • Fitness Room / Equipment
  • Heating
  • Internet
  • Iron & Board
  • Linens Provided
  • Living Room
  • Parking
  • Towels Provided
  • Washing Machine
  • Wifi
Kitchen
  • Coffee Maker
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • Kitchen
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Stove
  • Toaster
  • Dining Table
  • Full Kitchen
  • Refrigerator
  • Coffee Maker
  • Ice Maker
  • Microwave
  • Toaster
  • Cookware
Location Type
  • Beach View
Outside
  • Balcony
Pool Spa
  • Communal Pool
  • Hot Tub
  • Indoor Pool
  • Sauna
Suitability
  • Children welcome
  • Non smoking only
  • Pets not allowed
Safety
  • Deadbolt lock on entryway
  • Smoke detectors
  • Fire extinguisher
Health And Safety
  • Enhanced cleaning practices
  • Clean with disinfectant
  • No-contact check-in and check-out
  • High touch surfaces cleaned with disinfectant
  • Towels and bedding washed in water that's at least 60sC/140sF
Unit Rating
  • 3 Stars
  • Unit Rating - 3 Stars
Living
  • Central Air
  • Ceiling Fans
  • Linens
  • Washer & Dryer
  • Ironing Board
  • Jacuzzi Tub
  • High Speed Internet
Business
  • Nearby ATM
  • Nearby Post Office
  • Nearby Internet Cafe
  • Nearby FedEx
  • Nearby Bank
Convenience
  • Area FitnessCenter
  • Nearby Medical Services
  • Nearby Grocery
  • Outlet Shopping
  • Movie Theatres
  • Golf Course
Outdoor
  • Balcony
  • BBQ Grill
  • Hot Tub
  • Shared Pool
  • Beach
Geographic
  • Near Beach
  • Close to Town
  • Beach View
Complex
  • Complex - Legacy Towers
DiningSeats
  • DiningSeats - 4
DisplayRate
  • DisplayRate - Unit Rating: 3 Stars
LocationField
  • LocationField - Biloxi Beach Resort Rentals
Type
  • Type - Condo
Show All

Season Period Min.Stay Nightly Weekly Monthly
Special Event 3 10/2/2022 - 10/9/2022 4 $461 $3225
Medium Season 10/10/2022 - 10/31/2022 2 $154 $1066
Low Season 11/1/2022 - 1/31/2023 2 $154 $1066 $4555
Medium Season 2/1/2023 - 3/3/2023 2 $271
Rates Manager 2/1/2023 - 9/30/2023 2 $271 $1994 $8502
High Season 3/3/2023 - 4/6/2023 2 $294 $2167 $9241
Medium Season 4/7/2023 - 5/19/2023 2 $271 $1994 $8502
High Season 5/19/2023 - 5/25/2023 2 $294 $2167
Peak Season 5/26/2023 - 6/23/2023 2 $349 $2572
Peak Season 6/24/2023 - 6/30/2023 2 $349 $2742
Holiday 1 7/1/2023 - 7/8/2023 2 $384 $2924
Peak Season 7/9/2023 - 7/31/2023 2 $349 $2572
High Season 8/1/2023 - 8/6/2023 2 $294
Medium Season 8/7/2023 - 10/2/2023 2 $271 $1994 $8502

Reviews

Legacy Tower 1 704
Nice vacation spot.The living room and patio furniture needs to be change ASAP, it’s outdated. Also, the dryer wasn’t drying none of our clothes. But overall the rooms and view was nice.
Guest
Aug 2022

Manager Response: Thank you for your feedback! We do strive to exceed our guest's expectations, and are so glad you enjoyed your time with us. We do have a full time maintenance staff, so please make sure to report any issues in the unit. We would've been able to take care of the dryer for you during your your time here. Thank you again for your feedback. We hope to see you again on your next trip to the Gulf Coast. Have a great day!

Convenient location and beautiful views
Great location, clean unit. Living room furniture should be replaced, the sleeper sofa was not fit for anyone to sleep on and the cushions were rather worn out. Bring a few sets of extra towels if you have a party of eight staying with you, we had to wash every night. Be prepared to pay $25 per night for parking if you have more than two vehicles in your party. The one assigned parking spot for this unit was very convenient. Pool was great and enforcement of rules was consistent. The management company was very responsive and friendly. We had a great time.
Guest
Jul 2022

Manager Response: Thank you for taking the time to leave us a review. We do strive to exceed our guest's expectations, and are so glad you enjoyed your time with us. I will be sure to pass on the information about the living room furniture to see how we can make improvements. We hope to see you again soon! Have a wonderful day!

Home Away from Home
Beautiful Condo with a Fantastic Beach View! It was a Great place to stay for 3 families. Very Relaxing. The Beach was very close. Pools were Amazing & Beautiful-the Landscape is Gorgeous with the Palm Trees all around the pool area. Layout of property made getting to & from condo very convenient. The property is Beautiful with Landscaping & walkways. Security was tight which is important for Safety! The Staff, Owners, & Guests were all Super Friendly & Respectful! This was an Amazing Home for a long weekend getaway.
Guest
Jun 2022

Manager Response: Thank you for taking the time to leave us a review. We do strive to exceed our guest's expectations, and are so glad you enjoyed your time with us. We hope to see you again soon! Have a wonderful day!

Excellant
It was great!
Betty T.
Sep 2021

Manager Response: Thank you for taking the time to leave us a review. We do strive to exceed our guest's expectations. We are so glad you enjoyed your time with us and we hope to see you again soon! Have a wonderful day.

First vacation after Covid
We enjoyed our stay and were comfortable.
Guest
Jun 2021
Great Time!!
Condo was clean and beautiful! The lady I spoke with while making the reservation was so nice and very helpful throughout our stay!! I’m looking forward to going back again soon!!!
Tracy B.
May 2021
Great place!
Overall the condo was nicer than expected.
Charlotte D.
Aug 2020
Family vacation
We really enjoyed our 2 nights stay. Condo was spacious and clean and great location
PATRICE A.
Aug 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the unit to be spacious and clean. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Would recommend
Besides not knowing details on towels and dishes, the stay here was very relaxing and worth it. My family and friends would definitely stay here again!!!
Marla C.
Jun 2018

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay and look forward to seeing you again.

Walton Vacation
We had a great time except that we had to leave a day early because of the hurricane.
Judy W.
Oct 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

LEGACY 1 TOWERS - ROOM 704
We had 6 girls stay in this 3 bedroom 2 bathroom condo and it was the perfect size! Beds were comfy and the room was very nice. We did have a problem with the air & refrigerator but they fixed it all very quick and we did not have any issues after that. The pool is very nice and the staff were friendly and accommodating. Would definitely stay here again!
Lindsey M.
Oct 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are delighted that you had a great stay, finding the unit to be the perfect size, the staff to be quick in solving problems and friendly, and the amenities to be perfect for relaxing. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Very nice condo!
We were well pleased with the condo. It was clean, well furnished, and in a very god location. It was not as well supplied with some things as most condos we have stayed in. Usually there are a few coffee filters, extra rolls of toilet paper under the bathroom sinks, a small bottle of liquid dish detergent, etc. this condo had none of these things. We. Had to make a Walmart run before we could even have a cup of coffee. Other than that, it was a delightful place to stay!
Patricia A.
Aug 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a good stay, finding the unit to be clean, well furnished and in a good location. Thank you as well for your opinion in regard to some of the amenities; we will make sure to look into the amenities to consider whether to reassess. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

Beautiful View, Clean Condo = Excellent Vacation
We arrived around 4:30 (after a very long drive) and were in our rooms within 30 minutes. I'd say that's pretty good service. The condo was clean and beautiful. The view off the balcony was gorgeous. We would definitely stay here again.
Guest
Aug 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Nice Place
It was a nice clean place. Plenty of room for a family.
Guest
Jul 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a good stay and look forward to seeing you again.

Great
Getting in and out with your vehicle was tricky but otherwise it was very pleasant.
Judy B.
Jun 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Weekend getaway
Very great rental property. Great location, good amenities. My family really enjoyed our stay here.
Kai C.
Jun 2017

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay and look forward to seeing you again.

Biloxi Beach Resort Rentals
Overall we were satisfied with our stay, the only concern is the walk to the beach with small children and the traffic was a bit taxing.
Guest
Jul 2016

Manager Response: Thank you for your feedback. We are pleased that you had a great stay, finding the unit to be clean, comfortable, and the staff to be helpful and friendly. Thank you as well for your thoughts regarding the traffic; we understand how this could become a challenge, but believe that the views and the close proximity to all the beaches, local restaurants and many activities, provides for the best of all things that the Gulf Coast has to offer. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again.

CRUISING THE COAST
WE HAD A GREAT TIME AT THE LEGACY TOWERS. THIS WAS OUR 5TH TIME STAYING HERE. THE CONDO WAS VERY CLEAN. OUR VIEW OF BEACH AND STREET WAS GREAT. WE WOULD JUST SIT ON BALCONY AND WATCH THE CLASSIC CARS GO BY. THE PROBLEM WAS THAT WE DIDN'T RECEIVE DISCOUNT FOR NEXT YEARS STAY WHICH WE ALREADY BOOKED. WE USUSALLY GET A 15% DISCOUNT. THE PRICES DURING THIS WEEK ARE VERY HIGH.
Guest
Oct 2015

Manager Response: Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay with us for the fifth year in a row, finding the unit to be clean and the location ideal for watching the classic cars during the cruisin the coast event. We are sorry that we were not able to offer the same discount for the next year, but do appreciate your candor. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you again next year.

Great place
Was very happy with the condominium and the complex. Pools were fantastic. It's right across from the beautiful beach and close to casinos shipping and restaurants. Everyone working there very nice. Only one complaint carpet in our condo was very dirty.
Guest
Aug 2015

Manager Response: Thank you for your feedback. We are delighted that you had a wonderful stay, finding the amenities such as the pool to be enjoyable and the location ideally located across from the beach and close to local attractions. Thank you as well for informing us about he carpets, which we will be having cleaned. As always, we appreciate your comments and look forward to seeing you soon.

Quick Get Away
Other than a couple maintainance issues , I injoyed my stay. The condo was very clean , the staff very friendly. The staff was very helpful in sugestting a family friendly restarant. Over all a very good time. Should the occation arise again I would stay at the Legacy Towers again.
Lyle L.
Aug 2014

Manager Response: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

A fabulous stay
Our stay was a wonderful experience. 6 of us enjoyed the 3 bedroom rental. We did many things while visiting the area and the rental was a relief at the end of the day. The view from the balcony is wonderful. A walk across the street and right to the beach. The kitchen supplied us with enough pots and pans, dishes and glasses for the entire family. It was very peaceful.
Theresa M.
Aug 2014

Manager Response: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for you feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Wonderful room but beach was depressing
The property was GREAT!! But the beach was sooo depressing,just really sad. Will not be back because of the water.
Guest
Jul 2014
awesome
very nice, had a mix up with checking in at 3P>M>. Was worked out.
Becky G.
Jul 2014

Manager Response: Dear Mrs. Gravois: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Wonderful Experience
Everyone, including Susan, was very professional and helpful. The condo was very nice and we especially enjoyed the beach front views. You won't be disappointed renting from this company. ??
Beverly M.
May 2014

Manager Response: Dear Mrs. Miller: We would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay with Biloxi Beach Resort Rentals during your time here on the MS Gulf Coast! We are so glad you enjoyed your stay and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again soon! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Cruisin The Coast
THe wiring for the lights was very confusing. This switch had to be on for the lights, tha switch for something else and yet another switch for something else! Confusing.
Had a water leak in the garbage disposal. The maintenance guys we very quick to respond and fix the problem in a very timely manner.
Lisa D.
Oct 2013

Manager Response: Dear Mrs. Dutton: We are pleased you enjoyed your stay, and yes, there are switches for almost everything! The switches for each room have to flipped up for the outlets to be functional; however, most of the condos across the coast are like this or even more confusing. We do apologize, but that is simply how the electrical system was created. We are pleased you enjoyed your stay otherwise and want to thank you for your feedback! We will continue to strive to provide you with excellent accommodations in the future and hope to see you again next year! Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

Bachelor weekend
Very comfortable, clean and quiet. Believe it or not the bachelor and his entourage needed some rest after the evenings events. We all appreciated the updated amenities, the pool, weight room, availability of a sauna. Legacy has what I like in a destination for rest and access the the local happenings.
Steve M.
Sep 2013

Manager Response: Dr. Mr. MacMillan: Your opinion counts! Thank you for your feedback. We work hard to make your stay unforgettable. Sincerely, Biloxi Beach Resort Rentals Management Team

The stay was relaxing!
The condo was nice and clean. The beach view was nice. The staff was friendly.
Kali M.
Aug 2013
great stay
7 women friends, all over 60 have been travelling for over 20 years. This is our new destination of choice. Casinos, shopping,buffets,great place to catch up.
Guest
Jul 2013
It wasn't awesome but it was great!
The condo itself was beautiful. There were a couple of things that should have been repaired before we got there but we survived. The view from the balcony was amazing and the accomadations that came w/ the condo rental were really nice. I will definitely stay here again.
Dawnlasanda Y.
Jun 2013
Girls' trip to Gulfport
We have stayed in this unit 3 years in a row now and enjoyed our visit! The pools are really nice and the location is great! Our only complaint is the coffee 's very slow to brew and pours out everywhere when you try to pour a cup of coffee! We've mentioned it before, but the same old coffee pot remains!
Brandi M.
May 2013

Write a Review

Your email address will not be published.



Click to View Map